Linia soków Tymbark Vitamini jest dedykowana w głównej mierze kobietom, a w jej komunikacji marka chce wspierać różnorodność i podkreślać wagę samoakceptacji.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klienta wyprodukowaliśmy spot promocyjny (w wersji dłuższej oraz krótszej, 30sec), będący jednocześnie eksperymentem społecznym. Do współpracy zaprosiliśmy aktorkę, Aleksandrę Domańską. Wraz z Olą sprawdziliśmy jak napotkane na ulicy kobiety reagują na słowa „jesteś piękna”. Produkcja powstała z okazji Dnia Kobiet - w tym szczególnym dniu marka chciała, by słowa „jesteś piękna” dotarły do każdej kobiety. Spot został wyemitowany na kanale YouTube marki Tymbark oraz udostępniony na profilu Instagram Oli.
Nieprzypadkowy był tu wybór zaangażowanej do współpracy aktorki. Aleksandra Domańska znana jest z tego, że promuje wartości, które wpisują się w obecną strategię komunikacyjną Tymbark Vitamini (m.in. waga samoakceptacji, wsparcia wśród kobiet, ruch body positive). Dzięki temu przekaz kampanii był autentyczny i wywołał wiele pozytywnych reakcji, co potwierdzały liczne udostępnienia materiału na Instastories obserwatorek Oli.
Zasięg posta Instagramie Oli: ponad 100tys.
Zasięg pojedynczych Instastories: 50tys.
Celem zrealizowanej w sezonie letnim 2019r. dla Miasta st. Warszawa kampanii „Urzeka mnie Wisła” było zbudowanie wśród warszawiaków odpowiedzialności za wspólną przestrzeń bulwarów wiślanych, czyli tzw. Dzielnicy Wisła, w aspekcie sprzątania po sobie.
Grupą docelową kampanii były osoby +16, dlatego działania oparliśmy na współpracy z popularnymi wśród młodzieży influencerami i artystami, których Wisła w jakiś sposób urzekła. Dzięki zrealizowanym wspólnie z nimi materiałom wideo uzyskaliśmy ponad 220 000 impresji.
Do współpracy zaangażowali się twórcy tacy jak: Solar, Lara Gessler, Holak, zespół KAMP!, MATA, Patryk Pniewski, czy Olga Bołądź. Swój szczególny wkład w projekt miał Paprodziad, wokalista Łąki Łan, wraz z którym zorganizowaliśmy EKO spacer, w trakcie którego wspólnie sprzątaliśmy nadwiślańskie brzegi. Oprócz tego udało nam się nakręcić teledysk do utworu „Dzielnica Wisła”, który stworzył wraz z producentem Endo.
Mikołaj Roznerski został ambasadorem marki technologicznej TCL na rok 2019 - ambasadorstwo obejmuje obszar digital oraz POS.
Przy tym projekcie działania agencji były kompleksowe, od etapu dopasowania odpowiedniego influencera do charakteru marki, poprzez przygotowanie koncepcji kreatywnej i produkcję sesji zdjęciowej oraz nadzór nad bieżącymi etapami realizacji kampanii.
Współpraca rozpoczęła się wyjazdem ambasadora na targi IFA w Berlinie, skąd powstała relacja foto&video.
One Day to ogólnopolska inicjatywa wspierająca dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i domów dziecka na terenie całej Polski. Podczas świątecznej gali finałowej zwieńczającej całą akcję, gwiazdy wręczają dzieciom zebrane, dzięki tabelce marzeń, prezenty.
Agencja od lat wspiera akcje. Jesteśmy odpowiedzialni za kontakt z gwiazdami i influencerami, którzy chętnie angażują się w pomoc, zarówno poprzez obecność na samej gali, ale również informując w swoich social mediach o tabelce marzeń i zachęcając do przyłączenia się do projektu.
COOKING CHALLENGE
Cooking Challenge to innowacyjny format internetowy, który przeniósł do sieci popularny serial telewizyjny „Akademia Smaku“. Cooking Challenge wspierała kampania promocyjna w Internecie, której twarzami zostali bohaterowie pierwszych odcinków serialu: Małgorzata Rozenek-Majdan oraz Piotr Stramowski.
W projekcie brały udział również inne popularne gwiazdy - Mateusz Gessler, Katarzyna Glinka, Tomasz Jakubiak, Grażyna Wolszczak, a także znani twórcy internetowi m.in. Abstrachuje, Beksy, Olciiak, Aleksandra Żuraw, Vroobelek.
W kolejnych odcinkach programu można było zobaczyć innych influencerów z różnych grup tematycznych. Celem było dotarcie do jak najszerszego grona unikalnych odbiorców, dlatego do udziału w Cooking Challenge wybraliśmy osoby, których pasje sięgają wielu dziedzin - od szeroko pojętej rozrywki, przez modę, sport, literaturę, muzykę, design, aż po podróże i gotowanie.
*Projekt zrealizowany w ramach konsorcjum firm PrimeMovers, CreativeHarder oraz MAGNIFICO.
Hashtagi kampanii: #gotowaniezprzeslaniem #cookingchallenge
W ramach współpracy z Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, zorganizowaliśmy dwa konkursy tematyczne z udziałem influencerów – walentynkowy oraz z okazji Dnia Kobiet.
Konkurs walentynkowy przeprowadziliśmy razem z Julią Janulewicz, w ramach działań promocyjnych dla marki Jantar. Julia opublikowała post z lokowaniem produktu oraz cykl Instastories, które informowały również o konkursie trwającym na profilu klienta. Konkurs zachęcał, by użytkownicy dzielili się swoimi trikami na pielęgnację włosów zimą.
W podobny sposób przebiegał konkurs angażujący Agatę Młynarską. Dziennikarka zamieściła post z produktami z linii Radical Age Architect, który równocześnie zawierał opis kobiety stanowiącej dla niej źródło inspiracji w życiu codziennym. Post zachęcał do udziału w konkursie #AgeArchitectHero na profilu Instagram i Facebook Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona.
Sylwia i Akop Szostak zostali ambasadorami nowego produktu – wody Veroni Acitve.
Współpraca obejmowała działania 360. Ambasadorzy wystąpili w spocie telewizyjnym – powstały reklamy 15s, 30s oraz billboardy sponsorskie. Para wzięła również udział w sesji zdjęciowej, której efekty można było oglądać na etykietach produktu oraz w komunikacji marki w social mediach. Uzupełnieniem działań były posty z lokowaniem produktu w mediach społecznościowych influencerów. Para znalazła się także na okładce magazynu Shape.
ARRIGHI COOKING ADVENTURES
Arrighi Cooking Adventures to internetowy program kulinarny, który realizowaliśmy wraz z Flavią Borawską, ambasadorką marki. Do udziału w odcinkach zaprosiliśmy dodatkowo influencerów z różnych kategorii (moda, muzyka, film), których łączy wspólna pasja do Włoch i gotowania. Odcinki publikowano na platformach komunikacyjnych marki Arrighi (YouTube, Facebook, Instagram TV), ze wsparciem w postaci postów promocyjnych w social mediach influencerów.
Do współpracy zaangażowaliśmy osoby wysokozasięgowe takie jak Matteo Brunetti i Ofelia Iga Krefft oraz micro-influencerów (Michael Hekmat, Światłoczuły Jan, Włochy Okiem Blondynki, Italia Po Polsku).
Hashtagi kampanii: #gotujposwojemu #pastayourway
ROKOMOJI
Youtuberka Aleksandra „Olciiak” Furka i inne gwiazdy polskiego internetu: Mamiko, iHanio, PoProstuPatryk - Alex Mandostyle promowały napoje Roko Just Fruits w kampanii ROKOmoji.
W promocję kampanii zaangażowaliśmy ponad 100 influencerów, którzy dostali ROKObox (koszulki, plecaki, etui na telefon, naklejki i napoje ROKO). Następnie zamieszczali kilka zdjęć na swoim profilu na Instagramie z hashtagiem #ROKOmoji.
Zaprosiliśmy do współpracy 3 pary influencerów. Każda z nich na pewien czas przejęła profil marki, gdzie publikowała przygotowane przez siebie treści. Pary rywalizowały między sobą o największą liczbę lików oraz komentarzy pod postami – ta, która zebrała ich najwięcej, otrzymała specjalną nagrodę od marki.
Do influencerów wysłaliśmy również wysyłkę kreatywną, dzięki czemu powstał ciekawy content z unboxingu.
SESJA Z BLOGERKAMI MODOWYMI
Zrealizowaliśmy kampanię z czterema topowymi blogerkami z branży Fashion (Jessica Mercedes, Maffashion, Jestem Kasia i Cajmel).
Dziewczyny wystąpiły w profesjonalnej sesji zdjęciowej i zorganizowały konkurs, w którym do wygrania były kosmetyki Toni&Guy z kolekcji Hair Meet Wardrobe. Stylizacje przygotował Robert Kupisz, a sesja odbyła się w loftach Qubik by podkreślić wielkomiejski i modowy charakter produktu.
VERONI STYLE
Ambasadorką kampanii została blogerka modowa i piosenkarka Honorata „Honey” Skarbek. Dodatkowo ponad 50 influencerów z kategorii fashion/beauty promowało na Instagramie aplikację mobilną marki Veroni Mineral - Veroni Style.
Użytkownicy korzystający z aplikacji mogli zdobyć rabat do sklepu internetowego answear.com
Hashtagi kampanii: #veronistyle #veron
MODNE PODRÓŻE ZE SMAKIEM
Wysłaliśmy blogerkę Macademian Girl na modną podróż do Maroko. Podczas pobytu odbyła się sesja zdjęciowa z udziałem influencerki. Fani każdego dnia mogli śledzić podróż Tamary na jej oficjalnych profilach social media.
Całą kampanię zakończyliśmy konkursem w którym zwycięzca mógł pojechać z marką Itaka do swojego wymarzonego, modnego miejsca.
PLATFORMY KOMUNIKACJI: