Mikołaj Roznerski został ambasadorem marki technologicznej TCL na rok 2019 - ambasadorstwo obejmuje obszar digital oraz POS. 

Przy tym projekcie działania agencji były kompleksowe, od etapu dopasowania odpowiedniego influencera do charakteru marki, poprzez przygotowanie koncepcji kreatywnej i produkcję sesji zdjęciowej oraz nadzór nad bieżącymi etapami realizacji kampanii.

Współpraca rozpoczęła się wyjazdem ambasadora na targi IFA w Berlinie, skąd powstała relacja foto&video. 

 

Platforma komunikacji:

COOKING CHALLENGE

Cooking Challenge to innowacyjny format internetowy, który przeniósł do sieci popularny serial telewizyjny „Akademia Smaku“. Cooking Challenge wspierała kampania promocyjna w Internecie, której twarzami zostali bohaterowie pierwszych odcinków serialu: Małgorzata Rozenek-Majdan oraz Piotr Stramowski.
W projekcie brały udział również inne popularne gwiazdy - Mateusz Gessler, Katarzyna Glinka, Tomasz Jakubiak, Grażyna Wolszczak, a także znani twórcy internetowi m.in. Abstrachuje, Beksy, Olciiak, Aleksandra Żuraw, Vroobelek. 

W kolejnych odcinkach programu można było zobaczyć innych influencerów z różnych grup tematycznych. Celem było dotarcie do jak najszerszego grona unikalnych odbiorców, dlatego do udziału w Cooking Challenge wybraliśmy osoby, których pasje sięgają wielu dziedzin - od szeroko pojętej rozrywki, przez modę, sport, literaturę, muzykę, design, aż po podróże i gotowanie.

*Projekt zrealizowany w ramach konsorcjum firm PrimeMovers, CreativeHarder oraz MAGNIFICO.

Hashtagi kampanii: #gotowaniezprzeslaniem #cookingchallenge

Platforma komunikacji:

W ramach współpracy z Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, zorganizowaliśmy dwa konkursy tematyczne z udziałem influencerów – walentynkowy oraz z okazji Dnia Kobiet. 

Konkurs walentynkowy przeprowadziliśmy razem z Julią Janulewicz, w ramach działań promocyjnych dla marki Jantar. Julia opublikowała post z lokowaniem produktu oraz cykl Instastories, które informowały również o konkursie trwającym na profilu klienta.  Konkurs zachęcał, by użytkownicy dzielili się swoimi trikami na pielęgnację włosów zimą. 

W podobny sposób przebiegał konkurs angażujący Agatę Młynarską. Dziennikarka zamieściła post z produktami z linii Radical Age Architect, który równocześnie zawierał opis kobiety stanowiącej dla niej źródło inspiracji w życiu codziennym. Post zachęcał do udziału w konkursie #AgeArchitectHero na profilu Instagram i Facebook Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. 

Platforma komunikacji:

Sylwia i Akop Szostak zostali ambasadorami nowego produktu – wody Veroni Acitve. 

Współpraca obejmowała działania 360. Ambasadorzy wystąpili w spocie telewizyjnym – powstały reklamy 15s, 30s oraz billboardy sponsorskie. Para wzięła również udział w sesji zdjęciowej, której efekty można było oglądać na etykietach produktu oraz w komunikacji marki w social mediach. Uzupełnieniem działań były posty z lokowaniem produktu w mediach społecznościowych influencerów. Para znalazła się także na okładce magazynu Shape.

Platforma komunikacji:

ARRIGHI COOKING ADVENTURES

Arrighi Cooking Adventures to internetowy program kulinarny, który realizowaliśmy wraz z Flavią Borawską, ambasadorką marki. Do udziału w odcinkach zaprosiliśmy dodatkowo influencerów z różnych kategorii (moda, muzyka, film), których łączy wspólna pasja do Włoch i gotowania. Odcinki publikowano na platformach komunikacyjnych marki Arrighi (YouTube, Facebook, Instagram TV),  ze wsparciem w postaci postów promocyjnych w social mediach influencerów.

Do współpracy zaangażowaliśmy osoby wysokozasięgowe takie jak Matteo Brunetti i Ofelia Iga Krefft oraz micro-influencerów (Michael Hekmat, Światłoczuły Jan, Włochy Okiem Blondynki, Italia Po Polsku).

Hashtagi kampanii: #gotujposwojemu  #pastayourway

Platforma komunikacji:

ROKOMOJI

Youtuberka Aleksandra „Olciiak” Furka i inne gwiazdy polskiego internetu: Mamiko, iHanio, PoProstuPatryk - Alex Mandostyle promowały napoje Roko Just Fruits w kampanii ROKOmoji.

W promocję kampanii zaangażowaliśmy ponad 100 influencerów, którzy dostali ROKObox (koszulki, plecaki, etui na telefon, naklejki i napoje ROKO). Następnie zamieszczali kilka zdjęć na swoim profilu na Instagramie z hashtagiem #ROKOmoji.

Platforma komunikacji:

Zaprosiliśmy do współpracy 3 pary influencerów. Każda z nich na pewien czas przejęła profil marki, gdzie publikowała przygotowane przez siebie treści. Pary rywalizowały między sobą o największą liczbę lików oraz komentarzy pod postami – ta, która zebrała ich najwięcej, otrzymała specjalną nagrodę od marki. 

Do influencerów wysłaliśmy również wysyłkę kreatywną, dzięki czemu powstał ciekawy content z unboxingu. 

Platforma komunikacji:

SESJA Z BLOGERKAMI MODOWYMI

Zrealizowaliśmy kampanię z czterema topowymi blogerkami z branży Fashion (Jessica Mercedes, Maffashion, Jestem Kasia i Cajmel).

Dziewczyny wystąpiły w profesjonalnej sesji zdjęciowej i zorganizowały konkurs, w którym do wygrania były kosmetyki Toni&Guy z kolekcji Hair Meet Wardrobe. Stylizacje przygotował Robert Kupisz, a sesja odbyła się w loftach Qubik by podkreślić wielkomiejski i modowy charakter produktu.

Platforma komunikacji:

VERONI STYLE

Ambasadorką kampanii została blogerka modowa i piosenkarka Honorata „Honey” Skarbek. Dodatkowo ponad 50 influencerów z kategorii fashion/beauty promowało na Instagramie aplikację mobilną marki Veroni Mineral - Veroni Style.

Użytkownicy korzystający z aplikacji mogli zdobyć rabat do sklepu internetowego answear.com

Hashtagi kampanii: #veronistyle #veron

Platforma komunikacji:

MODNE PODRÓŻE ZE SMAKIEM

Wysłaliśmy blogerkę Macademian Girl na modną podróż do Maroko. Podczas pobytu odbyła się sesja zdjęciowa z udziałem influencerki. Fani każdego dnia mogli śledzić podróż Tamary na jej oficjalnych profilach social media.

Całą kampanię zakończyliśmy konkursem w którym zwycięzca mógł pojechać z marką Itaka do swojego wymarzonego, modnego miejsca.

PLATFORMY KOMUNIKACJI: 

Platforma komunikacji: